Emma má poruchu soustředění, ADHD a ze strany ŠPZ jí byl hned zkraje školní docházky přiznán druhý stupeň podpůrných opatření. Její příběh je především o tom, jak to vypadá, když škola nechce dělat to, co dělat má a odmítá poskytnout dítěti podporu, na kterou má (ze zákona) nárok.
Kvůli dlouholeté tendenci školy Emmu srážet a vyčleňovat a náročné domácí výuce během covidu skončila dnes patnáctiletá dívka na antidepresivech. Jak sama říká: “Jsem učitelům úplně ukradená, zajímají se jenom o známky, ale ne o mě jako o člověka.” Pokud máte i vy dítě, které potřebuje ve škole podporu či specifický přístup a jste ochotní se o svou zkušenost podělit, napište nám na info@spoluskola.cz. Rádi zpracujeme i váš příběh! Příběh Emmy si můžete přečíst zde.